كوزي







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مرد روز های سخت

     چه اسم خوبی برای مطلبم پیدا کردم  

<<مرد روزهای سخت>>

هه چی فکر می کردیم و چی شد....

همه خوشحال و شادن من دلم تیکه وپارست...

روزهایم مثل سنگی جلبک زده سردوسخت هم شکل وکلیشه ای شده اند

دیگر به سختی نفس میکشم هوای بی توبودن برایم سنگین ومسمومه

یاد فرداهای گرم و بااحساس باتوبودن بخیرکه امروزجزخاطره ای

تلخ وتجربه ای سخت بر پیشانی چروک افتاده وخستم یادگاری ازتو برام نمونده و نذاشته....

فردا همان امروزیست که دیروزبهش می گفتیم فردا امابااین حال دلم برای فردای باتوبودن دیگه داره تنگ میشه ...!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سالوادور در 10:46 | |